HOTEL DLA PRACUJąCYCH

TURYSTA
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1887
Rejestracja: 18 cze 2007, 18:57
Imie i Nazwisko: Jaś i Małgosia
Miejsce zamieszkania/miasto/: Alternatyw 4
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: TURYSTA » 25 lut 2008, 09:36

No to ja też będę.
Ale ja prawie miejscowy więc nie hotelowy :)

Awatar użytkownika
pajacyk
senior
senior
Posty: 109
Rejestracja: 05 gru 2006, 07:21
Imie i Nazwisko: Marcin Karpiński
Miejsce zamieszkania/miasto/: Tychy
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Post autor: pajacyk » 25 lut 2008, 13:26

Jeżeli dobrze rozumiem to przy przygotowywaniu mistrzostw ( cały tydzień pracy ) hotel dla pracujacych jest gratis??

Awatar użytkownika
marek
zarząd pkmd
Posty: 1492
Rejestracja: 06 gru 2004, 19:27
Imie i Nazwisko: Marek Widur
Miejsce zamieszkania/miasto/: Kraków
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: marek » 25 lut 2008, 22:33

pajacyk pisze:Jeżeli dobrze rozumiem to przy przygotowywaniu mistrzostw ( cały tydzień pracy ) hotel dla pracujacych jest gratis??
Wszystko zależy jak zbilansuje się Zoofestiwal, jeżeli zostaną fundusze to jest szansa, że częściowo opłata za hotel będzie refinansowana, ale tylko dla osób
czynnie zaangażowanych w pracę przy Mistrzostwach. Proponuję aby czytelnie deklarować kto będzie w ekipie budującej, a kto w ekipie rozbierającej :wink:

Awatar użytkownika
Jeki
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1090
Rejestracja: 01 lip 2005, 07:55
Imie i Nazwisko: Łukasz Osieka
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jeki » 18 mar 2008, 23:02

Mamy już prawie wszystko ustalone z hotelem. Doba kosztuje 60zł wraz ze śniadaniem + 1,60 opłata klimatyczna. Do dyspozycji pokoje 2 osobowe. Jak wspomniał Marek, może się uda częściowo zrefundować koszt pokoju osobom pracującym. Rezerwacje musimy potwierdzić do końca kwietnia i to jest ostateczny termin zgłaszania pobytu.
Za rezerwację traktowany będzie przelew na konto klubu z określeniem ilości noclegów, od kiedy do kiedy i ilości osób.
Proszę podać w tytule wpłaty koniecznie ;
- kto wpłaca; np. Jan Nowak- Rybka
- KONIECZNIE PROSZE DODAĆ NICK Z FORUM !!!!!!!
-datę od kiedy do kiedy
-ilość miejsc

Rachunek odbiorcy
50 1020 5558 1111 1414 7310 0059
Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy
MIROSŁAW ANDRZEJ ŻAK I MAREK KRZYSZTOF WIDUR

Koszt rezerwacji to 20zł za dobę, pozostałe 41,60 do uiszczenia na miejscu.

Rezerwacje mogą być w terminie od 2.06.2008 (poniedziałek) do 8.06.2008 (niedziela)

Istnieje możliwość zorganizowania w restauracji hotelowej obiadów, jeżeli będę wiedział ile osób jest tym zainteresowanych, wynegocjuję odpowiednią cenę.Proszę o informację kto byłby chętny na obiady.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2008, 06:51 przez Jeki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jeki
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1090
Rejestracja: 01 lip 2005, 07:55
Imie i Nazwisko: Łukasz Osieka
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jeki » 28 mar 2008, 09:22

Koszt obiadów będzie wynosił 15 zł.
Proponowane menu



1.

Zupa pomidorowa z makaronem

Filet z ananasem na półsłodko
Frytki
Surówka

Napoje: sok, woda


2.

Zupa jarzynowa z makaronem

Kotlet schabowy
Ziemniaki
Surówka

Napoje: sok, woda


3.

Zupa krem z brokuł z grzankami
Udko pieczone
Frytki
Surówka

Napoje: sok, woda

4.

Zupa krem z pieczarek z grzankami
Ryba Panga
Ziemniaki
Surówka

Napoje: sok, woda

Zainteresowanych proszę o rezerwacje obiadów .

Awatar użytkownika
przynenta
Site Admin
Site Admin
Posty: 3197
Rejestracja: 28 gru 2005, 11:00
Imie i Nazwisko: Tomasz Uler
Miejsce zamieszkania/miasto/: Pruszków
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: przynenta » 28 mar 2008, 21:27

Mam pytanie, jak daleko jest od Hali do hotelu? Ile czasu zajmuje przejście piechotą, niestety nie zbyt miło wspominam wizyty w grodzie Kraka i poruszanie się samochodem.

Rezerwacje mogą być w terminie od 2.06.2008 (poniedziałek) do 8.06.2008 (niedziela)
Czegoś tu nie rozumiem, Mistrzostwa kończą się 08-06-2008 i hotel też a co później?
„Tubylcy” zostają na demontaż?

Awatar użytkownika
gajowa
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1899
Rejestracja: 06 maja 2006, 15:21
Imie i Nazwisko: Barbara Bogdańska
Miejsce zamieszkania/miasto/: Kraków
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: gajowa » 29 mar 2008, 00:53

Tomek, będziesz musiał przejść piechotą całe......hm, hm......... 100 m.
Rano musisz nastawić budzik, aby się nie spóżnić :lol:

Awatar użytkownika
Jeki
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1090
Rejestracja: 01 lip 2005, 07:55
Imie i Nazwisko: Łukasz Osieka
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jeki » 31 mar 2008, 08:16

Tomek trafisz. Hotel jest na terenie tego samego obiektu i restauracja też. Nigdzie nie ma potrzeby wyjeżdzać wszystko jest na miejscu.

Dla osób które pozostaną na demontaż, także przewidziałem rezerwacje w hotelu do 09.06.2008.

Awatar użytkownika
Ambra
członek PKMD
Posty: 2474
Rejestracja: 06 gru 2004, 20:25
Imie i Nazwisko: Andrzej Sieniawski
Miejsce zamieszkania/miasto/: 07-401 Laskowiec
Lokalizacja: Laskowiec

Post autor: Ambra » 01 kwie 2008, 08:32

Brodacz pisze:Melduję się od poniedziałku.
Mam nadzieję, że będę od początku jak ruszą prace do momentu wywiezienia z hali ostatniego elementu.
W wolnych chwilach jeszcze sobie posędziuję.

Awatar użytkownika
Jeki
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1090
Rejestracja: 01 lip 2005, 07:55
Imie i Nazwisko: Łukasz Osieka
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jeki » 09 kwie 2008, 07:24

Proszę Tomka (Przynętę), Jacka(Niki28) i Alka(Cocoloco) o sprecyzowanie swoich rezerwacji. Napisaliście tylko wstępnie że na cały czas trwania przygotowań i imprezy, czyli rozumiem od poniedziałku do niedzieli, czy zostajecie też do poniedziałku na demontaż. Ile osób? Niki pisze o dwóch.

Zostało 20 dni na rezerwację.

Awatar użytkownika
niki 28
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1637
Rejestracja: 09 sty 2006, 20:05
Imie i Nazwisko: Jacek Niglus
Miejsce zamieszkania/miasto/: PSARY
Lokalizacja: PSARY

Post autor: niki 28 » 09 kwie 2008, 09:11

Łukasz, stosowne informacje co do mojej osoby wysłałem Ci na priwa


niki 28

Awatar użytkownika
cocoloco
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 2381
Rejestracja: 30 gru 2004, 14:43
Imie i Nazwisko: Aleksander Krawcewicz
Lokalizacja: krotoszyn
Kontaktowanie:

Post autor: cocoloco » 14 kwie 2008, 16:50

Potwierdzam - dla mnie pokój od poniedziałku do niedzieli - w piątek pewnie dotrze koleżanka małżonka, więc może być dla dwóch osób.

Awatar użytkownika
cocoloco
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 2381
Rejestracja: 30 gru 2004, 14:43
Imie i Nazwisko: Aleksander Krawcewicz
Lokalizacja: krotoszyn
Kontaktowanie:

Post autor: cocoloco » 14 kwie 2008, 17:04

W sobotę w Krakowie spotkał się zarząd aby omówić i sprawdzić przygotowania na czerwiec . Na halę wchodzimy w godzinach południowych i pierwszym zadaniem będzie postawienie zbiorników konkursowych . Faktycznie pracę zaczniemy od rana a w oczekiwaniu na zwolnienie hali możemy się pobawić w rozładunek sprzętu. Potrzebujemy 20 000 litrów wody i część dojedzie gotowa a resztę będziemy musieli wyprodukować na miejscu - w tym pomogą nam 3 filtry Merlin o wydajności 200 litrów na godzinę. W środę po południu zaczynamy wpuszczać ryby do zbiorników wystawowych. Każdy kto jest zainteresowany aby jego podopieczna załapała się na konkurs lepiej niech zrobi to od razu bo jak rok temu okaże się że brakło miejsc dla członków PKMD.
Co czeka nas na imprezie - wiadomo trochę pracy integracja na której nastąpią wybory nowego zarządu . Obecny podał się do dyspozycji członków klubu i w związku z tym aż do wyboru nowego zarządu wszystkie wnioski o przyjęcie do klubu rozpatrzy już nowy zarząd . Wybory przewidujemy w sobotę około godziny 18 na godzinę przed integracją.
Przygotowania - każdy robi co może ale niestety nie wszystko jest zapięte na ostatni guzik co nie znaczy że guzik z tego będzie .
Sprawy wiszące w próżni
1 sędziowanie za pomocą terminali i programu komputerowego - jak to wygląda pewnie wie tylko kolega Deptak a my cóż uruchamiamy wersję tradycyjną bo licho nie śpi - wniosek Deptak mało ma wspólnego z licho ;)
2 nadal nie wiemy co zrobić z nagrodą dla publiczności chociaż wiemy co dać zwycięzcy ( właścicielowi ryby )
Brak kontaktu z Eugenem wiąże nam ręce w pewnych sprawach.
Tyle na gorąco reszta jak ostygnę .

Awatar użytkownika
_TOM_
członek PKMD
Posty: 4159
Rejestracja: 09 sie 2006, 12:37
Imie i Nazwisko: Tomek Borowski
Miejsce zamieszkania/miasto/: Gdynia
Lokalizacja: 3MIASTO

Post autor: _TOM_ » 14 kwie 2008, 17:41

Kurcze, fajny wątek o tym hotelu, dobrze, że tu zaglądałem w sprawie menu obiadków, bo przy okazji wiem, że wybory będą :wink:
Że też ja w piątek wyjeżdżam, zagłosować nie będę mógł. Kurka wodna zaskoczyliście mnie.
Czy można swój głos (legitymację) pozostawić kloledze klubowemu by głosował na 2 ręce 8)
Szkoda, że obecnemu zarządowi już nie chce się rządzić :wink: chciałem powiedzieć zasuwać, ale mam nadzieję jednak większość zgodzi się ponownie na reelekcję ... :?:

Awatar użytkownika
Hypno
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1864
Rejestracja: 03 mar 2005, 09:37
Imie i Nazwisko: Piotr Smoleń
Miejsce zamieszkania/miasto/: Lublin
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Hypno » 14 kwie 2008, 18:35

Alek ja w kwestii filtrów. Nie chce być czarnowidzem ale używając jednego z nic w Lublinie ni cholery nie miał on wydajności 200l/h. U mnie beczkę 1000l napełniał coś kole 11h czy nawet więcej przy odpowiednim ciśnieniu w rurach. Może to niczego nie zmieni w kwestii produkcji wody a może trzeba o tym pomyśleć jednak jeszcze. Z moich szacunków wychodzi, że trzema filtrami uzyskamy wydajność coś kole 6000 l na dobę. Czyli napełnienie wszystkiego zajęło by 3 doby przy założeniu, że ktoś by był non stop przy zbiornikach po to żeby wodę przelewać dalej w odpowiednim momencie. Chyba trzeba założyć jakiś czarny scenariusz żeby potem miło się rozczarować.

Odpowiedz

Wróć do „II Mistrzostwa Dyskowców Kraków 2008”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość