Rosnące pH

Woda i jej parametry

Moderatorzy: krisaczek, mkozubski

Awatar użytkownika
wolan91
nowicjusz
nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 26 sie 2011, 01:38
Imie i Nazwisko: Dawid
Miejsce zamieszkania/miasto/: Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk

Rosnące pH

Post autor: wolan91 » 18 wrz 2011, 21:45

Witam , jestem początkującym paletkowiczem ;D
Mam problem z ustabilizowaniem się pH w akwarium 130 L akwarium dojrzewało miesiąc , po tym czasie postanowiłem zmienić pH do 7.0 za pomocą Sera pH Minus ,oczywiście następnego dnia pH wróciło znowu do 8.0 . Czy to normalna reakcja i obniżać pH dalej , czy coś źle zrobiłem ? Pomocy

kranówka ma pH 8.0 kH 7 GH 9 NO2 0
( sterylniak ) z 2 roślinami w plastikowych doniczkach + Filtr JBL e1501 ( wkład 2x MicroMec + Ceramika + gąbka = nie zmieniają one pH )
żadnych kostek napowietrzających

*dodam , że godzinę temu obniżyłem jeszcze raz pH do 7,1 i dodałem dodatkowy napowietrzacz

Awatar użytkownika
wolan91
nowicjusz
nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 26 sie 2011, 01:38
Imie i Nazwisko: Dawid
Miejsce zamieszkania/miasto/: Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Rosnące pH

Post autor: wolan91 » 19 wrz 2011, 19:46

Wszystko jasne ;) zbyt duże napowietrzanie ;) dodałem torf i kilka szyszek olchy i ph samo spadło z 7,5 na 6,9 jak wpadną do zbiornika ryby powinno się obniżyć do 6,5 ;)

bongos78
junior
junior
Posty: 71
Rejestracja: 21 mar 2010, 15:18
Imie i Nazwisko: Artur Janik
Miejsce zamieszkania/miasto/: Nowy Targ
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontaktowanie:

Re: Rosnące pH

Post autor: bongos78 » 20 wrz 2011, 12:49

Napowietrzanie swoją drogą, ale przy Kh-7 obniżenie ph jest trudne a minus Sery można lać i lać.

arturo
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 894
Rejestracja: 03 cze 2006, 16:17
Imie i Nazwisko: Artur Borowski
Miejsce zamieszkania/miasto/: Skórzewo
Lokalizacja: Skórzewo

Re: Rosnące pH

Post autor: arturo » 20 wrz 2011, 13:50