Niewiarygodne...

Życie w Twoim akwarium (zdjęcia ryb, roślin i innych żyjątek).

Moderatorzy: seba*1*, niki 28, _TOM_

Awatar użytkownika
Hypno
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 1864
Rejestracja: 03 mar 2005, 09:37
Imie i Nazwisko: Piotr Smoleń
Miejsce zamieszkania/miasto/: Lublin
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Niewiarygodne...

Post autor: Hypno » 17 gru 2005, 23:26

Może mnie nie pogonicie z moją nowiną ale... co tam zaryzykuję. Dwa dni temu byłem u gościa który... rozmnaża systematycznie Pterophyllum altum czyli dziką formę skalara. Aj aj mówię Wam jest na co popatrzeć, jeśli uda mi się go przekonać postaram się zrobić mały wywiad z nim pyknąć kilka fotek i zaprezentować na forum. Oprócz tego ma cudne akwaria roślinne. Nie znam się na tym więc nie będę mówił czy to holender czy nie, mam nadzieję, że uda mi się pokazać te zbiorniki...

Awatar użytkownika
cocoloco
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 2381
Rejestracja: 30 gru 2004, 14:43
Imie i Nazwisko: Aleksander Krawcewicz
Lokalizacja: krotoszyn
Kontaktowanie:

Post autor: cocoloco » 18 gru 2005, 10:58

Może mnie nie pogonicie z moją nowiną ale... co tam zaryzykuję.
Pewnie tak się stanie na 100% jak zapomnisz co obiecałeś ;) Temat skalarów czy altumów to tak pokrewny temat że każdy kto chciałby zrobić biotop czyli ryby z amazonki w swoim zbiorniku oczami wyobraźni widzi połączenie właśnie paletek ze skalarami . Jestem za , każde ładne akwarium to możliwość porównania a oceny biorą się właśnie z tego że można coś porównać .

teo
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 382
Rejestracja: 03 lut 2005, 09:09
Imie i Nazwisko: Tadeusz P.
Miejsce zamieszkania/miasto/: Brzesko

Post autor: teo » 18 gru 2005, 13:16

Hypno dość że nie pogonicie to wyobraź sobie, że jeszcze pochwalicie. Jeśli materia jest spolegliwa to pisz. Temat bardzo ciekawy.